• çok zeki insanın nasılsın sorusuna vereceği cevap

    55.
    çok zeki insanların tam birer uyuz olduğuna ispat cevaplardır. ulan adamın nasılsın sorusuna verdiği cevap neden zekasından izler taşısın? nasıl olduğu sorusuna, nasıl olduğu haricinde bir cevap vermek amacındaysa zeki değil ukalanın tekidir zaten. önce insan olun lan insan. *
    10 ... 10610
  • gsnin perşembe lazio pazar gaziantep e gitmesi

    3.
    (bkz: lazio ya gitmek)
    (bkz: sparta prag ı sparta da yenmek)
    3 ... 10610
  • kız o kadar kısaymış ki saçları ayak kokuyormuş

    3.
    http://inciswf.com/olumvallacokkomik.swf
    ... 10610
  • otobüste yer verildiğinde teşekkür etmeyen bayan

    61.
    "iyi günler, kolay gelsin" tarzı iyi dilekleri duyduktan sonra mahkeme duvarı gibi suratla dikiz aynasından bakan herhangi şoförün yakınıdır. aman bir şey demeyin aman biraz insan olursunuz.
    8 ... 10610
  • instagram profili gizli olmayan kız

    5.
    "şakasına" , "trollüğüne" açıldığı iddia edilse de aslında şu kızın o saatte orada ne işi vardı tipi insanlık ayıplarının sözlükte ne kadar ciddi bir yayılım gösterdiğine işaret eden başlıklardan biridir. bu başlık özelinde konuşmuyorum sadece. fare imlecini sol tarafa götürüp gözünü kapatıp bir başlığa tıklasan bu heriflerden çıkıyor zaten karşına.

    gel burada "saat 2'de sözlüğe giren kızın amacı" başlığına "bazı şeyler aranıyordur.yolludur" tarzı entryler döşe, sosyal yaşantında dile getirdiğinde uğrayacağın linçten çekinip bok çukuruna dönmüş fikir dünyanı buraya hormonların coşmuş vaziyette tükür, sonra gidip "#tecavüzehayır" tweeti at.

    kişiliğinizle alakalı olmayan bir nick ile bunları yazmak sizi daha masum mu kılıyor sanıyorsunuz gerçekten?
    4 ... 10610
  • fethullah gülen uyurken burnunu ısırıp kaçmak

    1.
    öncelikle (bkz: entry nick uyumu)

    bana küçüklüğümden bir anımı hatırlatan eylemdir.

    memlekette tam olarak hangi akrabalık sıfatında olduğunu bile hatırlamadığım bir akrabamızın güzel bir bağ evi vardı. bütün gün oradan oraya koşturan yaşıtlarla birlikte yorgun argın eve gelip yemek yemiştik. ardından sıkılıp ne yapacağımı bilememekten olsa gerek kendimi faruk amcamın *** akşam namazını kıldığı odanın önünde bulmuştum.

    faruk amca secdeye gider gitmez belki de bu hareketi ömrümde ilk kez dikkatli bir şekilde gözlemliyor olduğumdan adeta şok olmuştum. bu hissi unutamıyorum niyeyse. koskoca adam yere eğilip kalkıyor sonra bir daha eğiliyor falan. tam olarak beni iten neydi bilmiyorum ama birden secdeye gitmiş faruk amcanın topuğunun hayatımda çok önemli bir yere sahip olduğu hissiyle dizlerimin üstünde sürüne sürüne ona yaklaştığımı ve dişlerimi onun ayağının topuk kısmına geçirdiğimi anımsıyorum.

    devamındaki birkaç yıl bu akraba toplanmalarında anlatıldı ve gülündü geçildi. beni her gördüğünde de etrafta kim olursa olsun gülerek anlatırdı bunu faruk amca çevresindekilere. 2 yıl önce de kendisinin vefat haberini alınca ilk aklıma gelen bu anı olmuştu. mekanı cennet olsun.
    1 ... 10610
  • harlan coben

    22.
    kendine has bir üslubu olan abd'li yazar.

    herhangi bir kitabından rastgele 1 sayfa seçilip okunsa "coben bu kesin" dedirtir. özellikle myron bolitar'lı romanlarında neredeyse olayların gidişatı hep aynıdır, hatta bazı esprileri "önceki kitaplardan hatırlamazlar belki lan" diyerek tekrar tekrar yaptığını bilirim. bilirim çünkü bunları hafızanıza iyi kazır, çoğu kitabı genel hatlarıyla aklınızdan uçup gidecek denli edebi yönden zayıf olsa da kendine has anlatımıyla yer edinir hafızanızda. matrak adamdır vesselam.
    ... 10610
  • öss birincisinin çok değil düzenli çalıştım yalanı

    25.
    yalan olmayabilecek beyan.

    aslında kendisi gerçekten "çok" çalışmadığını, düzenli olarak çalıştığını ve böyle başarılı olduğunu düşünüyor olabilir. burada mesele onun "çok" algısı ile çoğunluğun algıladığı "çok" kavramının farklı olmasıdır.

    ayrıca neden illa yalan olsun ki? bu çocuklar yıllar boyunca bu sınava hazırlandıkları, itildikleri bir sistemden geliyorlar. çocuğun düşüncesi gayet samimi bir şekilde "5 saat çalışmak çok değil" olabilir. neden aksini iddia etsin? yalan borcu mu var amk.
    3 ... 10610
  • 98 doğumlu kızın 54k takipçisi olması

    63.
    2013 doğumlu kızın 127k takipçisinin olmasından daha az şaşırtıcıdır.

    ilgili şahsiyet : https://www.instagram.com/itsbabynori/
    1 ... 10610
  • sözlük yazarlarının itirafları

    137639.
    - kendi kendime konuşurken fazla ileriye gittiğim zamanlarda kendimden özür dilerken yakaladım kendimi. üstelik bu sadece bir kez olmadı.

    -ne belli bir yazım, ne de net bir imzam var. ikisi de günden güne, ruh halime göre değişiyor. "ulan hadi yazıyı anlarım da imza işini nasıl oturtamaz bir insan çeyrek asra dayandığı ömründe" diye sitem ediyorum kendime. sonra da "sana ne lan" şeklinde cevaplıyorum kendi sorumu.

    -ilk iki maddede uyandırdığım imajın aksine çok sakin ve oturaklı bir insan olduğumu düşünüyorum. bazen ipin ucu kaçıyor tamam ama kim kaçırmıyor ki zaten?

    -alkol pek çok güzel hatırayı lekeliyor bence. o hafif uyuşukluğa kanmadan çok daha fazla eğlenilebileceğine inanmak istiyorum. aksi takdirde sıkıntı büyük.

    -evlenip çoluğa çocuğa karışmak için ne acelem ne bir hevesim var. kendimi bir eş olarak neyse de, bir baba olarak hayal dahi edemiyorum. bunu dile getirdiğim zamanlarda karşılaştığım "yaaa boşver elbet bi yuva kurcaz hepimiz,yuvarlanıp gitcez işte" genellemesinden nefret ettiğim için artık açmıyorum bu konuyu. kurmak istemiyorum lan belki, zorla mı?

    -konudan konuya atlamayı hiç sevmem ama bu başlığın havasından mıdır suyundan mıdır sürekli alakasız şeyler geliyor aklıma.

    -ilişkilerini korkunç derecede sağlıksız ve hastalıklı bulduğum için en yakın arkadaşlarımdan birini uzun bir süredir sevgilisinden ayırmaya çalışıyorum. işin ilginç yanı bunu yaparken hiç vicdan azabı çekmiyorum çünkü birbirlerinin hayat enerjilerini sömürüyorlar adeta. üstelik böyle düşünen sadece ben değilim. ancak ikisi de o kadar zayıf ve dengesiz insanlar olup çıktılar ki bunu başarabileceğimi sanmıyorum artık. günümüzde ilişkilerin temsil ettiği formaliteler ve karakterlerden nefret ediyorum.

    -bu sözlükte ben yazar olmadan önce tanıdığım ve konuştuğumuz bir yazarın başka bir hesapla yeniden yazmaya başladığını gördüm. o benim de burada yazar olduğumu bilmediğinden, entrylerini okurken gizli bir keyif alıyorum. bazen entry girdiği başlıklara hemen onun arkasından entry girip kendimce eğleniyorum.

    -bir yumoş ayıcığım var. odamda hep yatağımda durur. çok eski bir alışkanlık, kaldırıp bir yere koyamıyorum işte. hayır, geceleri ona sarılıp uyumuyorum. ama itiraf ediyorum ; ertesi gün giymek için çıkarıp sandalyeme astığım kıyafetleri bazı geceler onun üstüne örtüyorum. şimdilik sebebini bilmiyorum ama inşallah bunu "geceleri üşümesin" düşüncesi ile yapmıyorumdur lan.

    --spoiler--

    ayıcık şunun bir benzeri :
    sözlük yazarlarının itirafları

    --spoiler--

    edit : imla
    10 ... 10610
  • bana gül uzatma çiçekçi teyze

    0.
    'bana gül yapmayı öğret' gibi saçma sapan bir devam cümlesi kurma isteği uyandıran şiir ismidir.
    2 ... 10610
  • kurabiye kırıntısı teorisi

    1.
    çeşit veya tat ayırt etmeksizin herhangi bir kurabiyenin, ele alınıp dudaklara götürdükten sonra kalan kısmının tekrar tabağına konduğu süre zarfı içinde evrene (evren ; çalışma masası, okunmakta olan kitap veya dergi yüzeyi,laptop klavyesi,koltuğun oturulan kısmı ile dirsek konan kısmı arasındaki boşluk veya hepsi olmak üzere) kurabiyeyi oluşturan bütün taneciklerin toplamından daha fazla kırıntının saçılmasına dayanan teoridir.

    bu teori öngörür ki, söz konusu kurabiyenin kırıntıları, kurabiyenin yendiği tabak ortamdan kaldırılana kadar evrende var olmak zorundadır ve hiçbir çekim gücü, hiçbir süpürge, eller yıkanıp gelinmiş olsa dahi hiçbir el hareketi o dağılmış kırıntıları ortadan kaldıramaz.
    4 -4 ... 10610
  • dil bilgisi varsa neden yazarlar kullanmıyor

    4.
    uludağ sözlük'te dil bilgisi mi?

    dil bilgisi varsa neden yazarlar kullanmıyor
    ... 10610
  • beğenilmediği halde beğenilmiş gibi yapılan şeyler

    6.
    kişide yüksek bir beklenti oluşturmuş/oluşturulmuş hemen hemen her aktivitedir.
    1 ... 10610
  • insan beynine pc den bilgi aktarılması

    2.
    fütüristik bir dilektir.

    (bkz: abi beynime bir imla kılavuzu)
    3 ... 10610
  • vitor pereira

    359.
    arkasında durmaya, "bu adamın bir planı var, takımın karakterine sağlam bir oyun anlayışını yedirmeye çalışıyor. 1-0'larla götürsek de yine de helal olsun" demeye başladığım hafta içerisinde antalyaspor'dan 4 gol yiyerek yine kendisine ufaktan sövdürmeye devam eden portekizli teknik adam. yaptığı bazı güzel hareketler var, ancak hatır gönül işi değil ki hocam bu.
    2 ... 10610
  • arcadium

    17.
    eski haline göre daha kalabalık olmasına rağmen hala civarında oturan insanların gözde alışveriş merkezidir. bütün o yeni kalabalığına rağmen insanı sıkmaz, sevimli bir havası vardır. kullanışlıdır, elinizin altıdır. bir nevi cep kentparkı gibi bir şeydir.
    zaten bir muadili olan gordion'u saymazsak yakın civarında rakibi de bulunmamaktadır.

    sineması da eskisine nazaran çok daha hoş ve makuldur.
    ... 10610
  • sözlük yazarlarının itirafları

    137113.
    az önce televizyon karşısında uyuklayan annemi öptüm. uyandı, o da beni öptü ve uyuklamaya devam etti. ardından televizyonu kapatma isteğimi reddetti. babam horul horul uyuyor bu esnada.

    niye bilmiyorum ama bi kederlendim. sanki televizyon karşısında uyuklama nöbetini babamdan devralmış gibi. ikisinin de bunu her gece istisnasız yaptığını düşünmek üzdü belki de. hep orda olmalıymış gibi birisi.

    çocukken televizyon açıkken daha rahat uyumamın sebebi de buydu belki. insan o sarmalayıcı, sıcak duygudan kopmaya yaklaşınca daha da korkuyormuş sözlük.

    hala yapabiliyorken onlara gidip sarılmanın ne kadar önemli olduğunu gelecekte idrak etmek zorunda kalmak istemiyorum.

    doğanın en güçlü kanunu belki ama, deli gibi korkuyorum sözlük.
    8 ... 10610
  • çocukken okunmuş unutulmaz kitaplar

    297.
    (bkz: şeker portakalı)
    11 -1 ... 10610
  • vicdansız olmak için gerekenler

    1.
    başka bir vicdansız tarafından incitilmektir.

    bu başlık altına girilecek her entryde tekrarlanması muhtemel tanım : vicdansız olmak için gerekenlerdir.

    yine orijinallikten yıkılıyoruz.
    4 ... 10610
  • yeni şeyler getiriyorum